האנה מונטנה

יום שבת, 28 בנובמבר 2009

ביוגרפיה אנה מונטנה

הביוגרפיה של מיילי סירוס - אנה מונטנה.

מיילי סירוס נולדה בתאריך ה-23 לנובמבר 1992 בנשויל טנסיי, ארצות הברית. מיילי תמיד אהבה את מקצוע הבמה והתחילה לשחק כאשר צפתה בהופעה של אביה הזמר בילי ריי סירוס, זמר קאנטרי ושחקן בארה"ב. אחרי שמיילי שיחקה, וביצעה כמה תפקידים כאורחת בכמה מן הפרויקטים של אביה בילי, הזדמנה לה האפשרות הראשונה לשחק לצידו בתכנית הטלוויזיה "דוק". החל מאותו יום השתנו חייה, ומאז היא שיחקה בכמה הפקות גדולות - בסרט הדג הגדול של טים בורטון, ובספינת האהבה.

ממש בזמן האחרון מיילי עברה מעיר ילדותה מטנסיי ללוס אנג'לס יחד עם משפחתה, אביה, אחיותיה ואחיה ואפילו כלבם האהוב לוקו (אמה נפטרה כשהיתה תינוקת). למרות זאת, משפחת סירוס השאירה את שבעת הסוסים שלהם, 2 חתוליהם
וכמה כלבים בנשויל טנסיי תחת השגחת הסבתא. מיילי לקחה באופן אישי וכואב את עזיבת חיות המחמד שלה והיא מספרת שכואב לה מאוד לעזוב אותם ושהיא מאוד אהבה לסרק את זנב הסוסים ולבלות איתם. בנוסף לזה, מיילי עצובה מאוד לעזוב את חבריה בטנסי, והיא מדברת איתם בטלפון לעיתים קרובות במיוחד.

מיילי, היא אמנית ויוצרת שאין כדוגמתה, היא הולכת אחרי אביה בעניין המוזיקה והיא כותבת ויוצרת שירים ומנגנת בגיטרה ושרה. מיילי שואבת השראה מן האמנים המוערצים עבורה, שהיא כוכבת "אמריקן איידול" האמריקאי קלי קלארקסון, אשלי סימפסון, והילארי דאפ.

מיילי סירוס בטלוויזיה:
מיילי התחילה את דרכה בטלוויזיה בזכות השתתפות בפרויקטים של אביה, והם חשפו אותה לראשונה למדיה ולתקשורת. בהמשך, מיילי הצליחה להשיג את התפקיד הראשי בסדרה של דיסני "אנה מונטנה" והיא גילמה אותה בסדרה ובסרט שנעשה על הסדרה. "אנה מונטנה" הסדרה נחשבת להצלחה מסחררת בתחום תכניות הטלוויזיה לנוער ומיילי נעשתה מפורסמת מאוד ומרוויחה מאוד. מיילי כבר מיליונרית והיא בסך הכל בגיל העשרה.. מיילי בסדרה "אנה מונטנה" כאמור משחקת נערה בעלת זהות כפולה. מצד אחד היא נערה רגילה, ממוצעת. ומצד שני כוכבת על - זמרת פופ מצליחה. למרות גילה הצעיר, וחוסר הנסיון (באופן יחסי) קיבלה מיילי את התפקיד בסדרה אנה מונטנה והיא משחקת שם לצד אביה הביולוגי.

אגב, שמה האמיתי של מיילי הוא דסטיני סירוס, אך משום שהיא תמיד מחייכת ומלאה באנרגיות חיוביות אביה קרא לה סמיילי כלומר חיוך באנלגית, ואט אט השתנה שמה מדסטיני למיילי. אחלה שם לא?

למיילי עוד מצפה עתיד זוהר, היא ממשיכה למכור את אלבומיה, ובנוסף היא חתומה על חוזה הקלטות עם חברת הוליווד רקורד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה